ЗДО №1 "Дзвіночок"
Волинська область, м.Володимир

звіт керівника 2020-2021

Душа летить в дитинство, як у вирій, бо їй на світі тепло тільки там!!!!!!!

У нашого садочка симпатична назва –«Дзвіночок».   Саме ця квітка , і є символом нашої роботи.

         Звіт зроблений відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005року № 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» .

Завдання звітування Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління  закладом дошкільної освіти.

Заклад розрахований на 113 місць, виховується 202 дитини.

 Проектна потужність закладу - 6 груп.

1 група раннього віку та 5 груп дошкільного віку. Групи комплектуються за віковими ознаками. Зарахування дітей до закладу, відповідно до статуту здійснюється на підставі заяви батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини,де зазначено, що вона здорова та може відвідувати заклад, карту профілактичних щеплень,ксерокопію свідоцтва про народження дитини .

Заклад  працює з 7.30 – до 18.00.

Групи загального розвитку  працюють з 7.30 до 18.00. На час карантинних обмежень  чергова група не працює )

Навчальний рік  починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. 

З 1 червня по 31 серпня - оздоровчий період.

Заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення, та схвалюється педагогічною радою та затверджується керівником.

Освітній процес здійснюється за освітньою програмою від 2до 7 років «Дитина».  Розподіл навчального навантаження побудований з урахуванням максимально допустимого навантаження на дітей упродовж тижня.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту ; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Організація освітнього  процесу здійснюється  згідно з Законами України  «Про дошкільну освіту»,  «Про охорону дитинства»,  Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (нова редакція),

У штаті працюють :директор, старша медична сестра,бухгалтер, завгосп, вихователь-методист, 12 вихователів, два музичні керівники, 7 помічників вихователя,  робітник по обслуговуванню,машиніст по пранню,комірник, два  кухарі , підсобний працівник, три сторожа, двірник.

 

Василь Сухомлинський свого часу писав: «Дитина має жити у світі фантазії, музики, барв, казок, творчості».

 

Тож згідно з цим своєрідним заповітом наші педагоги пріоритетну увагу приділяють організації  різних видів дитячої діяльності - грі, образотворчій, театралізованій, конструктивній, музичній, що сприяють усебічному розвитку малюків, сповнюють їхнє життя цікавим змістом, дають змогу пережити радість творчості.

Педагогам  закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, методичні обєднання , використання кращого досвіду вихователів нашого ЗДО, міста, інших областей.

 Педагогічні працівники відповідно графіка проходять  курси підвищення кваліфікації на це виділено міським бюджетом – 3130,69 грн.

Цього року атестовано 6 педагогів :  присвоєння вищої категорії, спеціаліст ІІ категорії та на підтвердження.

Так як цей навчальний рік став для всіх досить нестандартним – карантин,  педагогами було розроблено цілу  систему дистанційного спілкування , а саме: надавали батькам   індивідуальні консультації, рекомендації, монтували відеоролики свят та розваг, занять , проводили показові заняття для студентів, мастер- класи , брали участь у виставках тощо.

Педагоги представляли  свій досвід на ярмарці педагогічних ідей у дистанційному форматі  на тему «Формування мистецько- творчої компетентності дошкільників засобами суспільного та сімейного виховання » (висвітлено на сайті «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»).

          Згідно із Законом України «Про охорону праці» у  закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітнього процесу.

При складанні річного плану  плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров ’я дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.

Всі працівники закладу проходять медичні обстеження та отримують допуск до роботи. , на це в бюджеті передбачено -  11 112 ,51 грн.

Медичний кабінет оснащений  бактерицидною лампою для кварцування    приміщень під час епідемії ГРВ та карантину, м’якими  ношами , приладом  для вимірювання дитячого тиску з дитячими манжетами,  кисневою  подушкою, пінцетами анатомічним та хірургічним, таблицею  для перевірки зору,  на це в минулому році виділено  -4 243 грн. Та медичними препаратами для надання першої медичної допомоги , які були закуплені на   2 915  грн. цього року.

  Протипожежна безпека у закладі посідає важливе місце в організації роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації  на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб, забезпечені 8  порошковими вогнегасниками, які  перезаряджені та повірені  на суму 1 182.00.

У травні проведено тендер в системі Prozorro  на  улаштування  пожежної сигналізації та заключено договір  з ПП «Теплий дім» на суму  118 204 грн. У червні 2021року  буде  проводитися даний вид робіт.

          Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Так у травні  було проведено  місячник  безпеки життєдіяльності, кожен педагог провів заняття по даній темі, проведена зустріч вихованців з працівниками  МНС Україна.  

Напрямок роботи  закладу   - природничо-екологічний, в основу роботи покладено – виховувати у дітей  любов до рідного краю, бачити красу природи, доглядати за нею, спостерігати як вона росте і змінюється.

 По периметру розсадили  декоративні  та хвойні деревця,кущі, квіти.

Висадили  чорну смородину та йошту для  приготування  вітамінних напоїв .

Постійно проводиться підготовка території та приміщень до безпечного перебування дітей: очищення території закладу від сухоцвіту та опалого листя,  обрізання дерев , скошування трави, посипання доріжок в період ожеледиці.

 

Як писав Ян Амос Коменський : щоб діти набували знання не лише з книжок, а й з неба, землі, дубів та буків.

 

Для більшого контакту та спілкування дитини з природою,  було запроваджено  існування живого куточка.

Період закриття установи 28 к.д.,  з 01  червня по 30  червня включно. Працюємо з 01  липня в нормальному режимі. 

На існування установи в бюджеті на 2020 рік затверджено – 5 342 067  грн. На заробітну плату працівникам в бюджеті затверджено  та профінансовано 3 382 084 грн.  Вчасно виплачується заробітна плата і аванс, всі педагоги отримують доплату за вислугу років, та престижність  (20%). Всі працівники отримують матеріальну допомогу на оздоровлення під час відпустки, педагогічні працівники отримали  грошову винагороду , техпрацівники – премію до Дня працівників освіти   та за підсумками 2020 року.

Щоб було тепло, світло, чисто  і комфортно, завжди був зв'язок з інтернетом, тобто  на комунальні послуги та енергоносії , зв'язок – виділено 269 547 грн.

Невід’ємною частиною збереження здоров’я дітей є раціональне харчування.

На продукти харчування   витрачено 813 212  грн.

З боку директора,  старшої медичної сестри,  постійно    здійснюється   контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування.

Регулярно проводиться зняття проб їжі та виставляються добові  проби, контролюється санітарний стан харчоблоку, дотримання особистої гігієни персоналом.

Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухарі суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв.

Педагоги  постійно формують  у дітей трудові та  культурно-гігієнічні навички, вивчають правила поведінки за столом , вчать користуватись столовими приборами.

Протягом року  здійснювали закупівлі через майданчик Prozorro, що допомогло   моніторити ціну та якість товарів.

Повністю забезпечені продуктами харчування  і заключили договори  :

М'ясо : свинина,  філе індиче, яловичий язик  на суму – 198 904  грн.,-  постачальник ТзОв «Євро - комерс»).

Риба заморожена -хек на суму- 49 645 грн.,постачальник ФОП Спічак.

Молочні продукти – молоко, кефір, ряжанка, йогурти, кисломолочний та твердий сири, сметана, вершкове масло-  266 718  грн. – постачальник- ТзОВ «Деражнянський молочний завод»…

Овочі, фрукти, зелень   – 104 783 грн. ФОП Ібрагімов Р.З.

Яйця- 31 500 грн. ПП «Сузір’я»

Хліб – 49 070 грн. ТзОВ  «Володимир-Волинський хлібзавод»

Соки - ТОВ Еко Сфера

 Мармелад, зефір, печиво, полуничний та абрикосовий джеми, чай, какао  - ФОП  Жуковська О.В.

Крупи, борошно, бобові - ФОП  Савюк В.М.

Всі постачальники є операторами ринку. Продукти харчування та продовольча сировина надходить  від постачальників із супровідними документами (сертифікати якості, декларації виробників, висновки СЕС та ін.).

Урізноманітнили   меню  болгарським перцем, цвітною капустою, щавлем , свіжими огірками  тощо. Забезпечені фруктами : банани, ківі, апельсини, лимони, яблука а також фруктовими соками цілий рік .

         В літньо-оздоровчий період урізноманітнимо ягодами та свіжими овочами.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради  від 23 грудня 2020 року №326 «Про встановлення плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти »  плата за харчування становить для дітей від 2-ох до 3-ох для 28.00 ( батьківська плата  -14.00,  міський бюджет-14.00), від 3-ох до 6-ти – 41.00 ( батьківська плата -  20.50, міський  бюджет – 20,50) для учасників АТО   організоване безкоштовне харчування, їх налічується – 27, та  для багатодітних сімей – 50%, таких сімей – 24.

Для створення оптимальних умов перебування вихованців у закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується.

Поточний ремонт підлоги групи «Ромашка» :  вирівнювання  площини  та кладка ламінату – 84 890грн.

Матеріали для ремонту на суму – 30 596 грн.

Поточний ремонт підлоги коридорного приміщення – 38 493грн.

Поточний ремонт стін коридорного приміщення , а саме нанесення декоративної штукатурки здійснено силами сторожа.

 

Поточний ремонт туалету – 78 204 грн.

 

Закуплено господарчі металічні шафи для зберігання миючих, дезінфікуючих засобів у к-сті 7 шт на суму – 27 499 грн.

 Закуплено тюлі у всі групи  - 21 393 грн.

 

Придбано дитячий посуд для всіх вікових груп  та посуд на харчоблок на суму – 37031грн.

 

Дитяче ігрове обладнання (пісочниця, рахівничка, сороконіжка) – 24 610 грн.

 З бюджету розвитку було виділено на капітальний ремонт даху – 1 363 491  грн.    Роботи  проведені  силами КП  «Промжитлобуд», що  оголошено  переможцем відкритих торгів  у системі Prozorro . 

Придбання матеріалів для проведення  косметичних  ремонтів  групових приміщень  - 8 313грн.

Проведено поточний ремонт стелі групи «Горобинонька» - 12 999,45 грн.

З метою забезпечення безпеки ,частково, на радіатори встановлено

декоративні решітки – 8700грн. (5 штук ).

Доставка даних решіток – своїми силами 1850 грн.

Декоративні туалетні перегородки «равлики»  – 14 600грн.

 Канцтовари-15 601грн.

Передплата періодичних видань – 3758 грн.

Послуги з технічного обслуговування установи –59 902 грн.

(атестація робочих місць кухарів та машиніста з прання , дератизація, гідровипробовування, програмне забезпечення Медок- UAбюджет тощо).

На виконання постанови  Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020 № 25 про «Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) , та на  виконання «Санітарного регламенту»  було виділено   57 454,75грн.

Всі працівники  закладу дотримуються вимог Головного державного санітарного лікаря.  Кварцування та дезінфекція приміщень проводиться регулярно ,  згідно затверджених  графіків.

 

Дякуємо батькам за активну участь у житті садочка, які допомагають створювати затишок та комфорт для дітей, та допомагають   підтримувати креативний стиль садочка .

З вашою допомогою:

  1. Поповнили гардероб сценічними костюмами: ялинка, білочка, мишка, Олаф, Мікі, осінні шапочки грибочки, дитячі плаття «Ніжність», «Киця-кицюня».

«Придбали сучасні пластикові столики і стільчики, які використовуємо для гуртка з англійської мови

 

Пам’ятайте ! Дитину виховує кожна хвилинка життя , кожен куточок землі, крок,слово,справа.

Попрацювавши на даній посаді 6 років прийшла до висновку, що

Заклад  дошкільної освіти та сімя  це один ланцюжок, який здатен побороти всі труднощі.

Без вашої допомоги ми не в силі донести до  сердець  та розуму  все те, що ви хочете бачити у ваших дітях.

Вірю в успіх нашої справи! І всім серцем бажаю, щоб наші вихованці зростали  в любові , мирі, злагоді. Щоб ми зуміли посіяти в їхні душі розумне, добре,вічне. 

 

 

 

 

Директор                                                                              Тетяна Плисюк

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *